weboldal készítés lépésről-lépésre, weblapkészítés bemutató fejléc

weboldal készítés bemutató 10 lépésben, weblapkészítés demo

Oldalunkon bemutatjuk a weboldal készítés folyamatát, lépésről-lépésre. Nálunk megtudhatja, hogyan készül a weblapkészítés. Képi és filmes illusztrációink segítségével megismerheti kellő részletességgel a technológiát.

Hon-lap készítés, másképp mint mások! - 2024 frissítés

weblapkészítés, másképp mint mások! - 2024 frissítés: 1. illusztráció
Weblapkészítés 1. prezentáció
Szerző: seoweboldalkeszites.hu
Publikálva:
Utoljára módosítva:

Mennyibe kerül a weblap készítés?

Web lap készítés bérlet árak konstrukciói

Leírásunk bemutatja, mely tényezők befolyásolják a web lapkészítés árakat, milyen konstrukciókban elérhető a web site készítés.

Bérlésre szánt weblap készítés árak

A bérelhető web site készítés árazása több különálló tényezőből áll össze, de a korrekt, megfizethető és legfőképpen kiszámítható költségei miatt, ügyfeleink több mint 70%-a választotta ezt a konstrukciót 2024 évben. Bérlésre szánt szolgáltatásaink közt megtalálja a 6,5,4 és 3 aloldalas weblapkészítés árak konstrukcióit, de hogy ezek mit is jelentenek, azt itt és most levezetjük. Az ÁRAK oldalon találja a teljes árlistát.

6 aloldalas bérelhető weblap készítés árak: Ez a csomag, bár költségek tekintetében a legmagasabb, flexibilitás szempontjából a legoptimálisabb, eredményességi ráta alapján pedig a leghatékonyabb választás. Az elkészített weboldal aloldalak (továbbiakban modulok) nem csak tartalmilag, de logikailag és keresőoptimalizálás szempontjából is ideálisan osztják szét a weblapot, így a definiált fő kulcsszavak és hosszú farkú kulcsszavak is kellő mennyiségű forgalmat generálnak az oldalra. A bérleti konstrukció tartalmazza a modulok adatokkal történő feltöltését, karbantartását és frissítését egyaránt. A modulok funkcióiról lentebb részletes bemutatót.

5 aloldalas bérelhető honlapkészítés árak: Egyes esetekben bizonyos modulok használata indokolatlan, érdemben nem alkalmas keresőoptimalizálás, vagy prezentációs célból arra, hogy bővítse a weblap látogatóinak számát, vagy a többlet nézettség nem eredményez profit növekedést. Ebben az esetben érdemes kisebb csomagot igénybe venni, hiszen a felesleges kiadások a hatékonyság és a megtérülés kárára léteznek. Az 5 modulos oldalszerkezet tartalmáról lentebb olvashat részletesen.

4 aloldalas bérelhető honlap készítés árak: ritkább esetekben az adott tematika felosztása négy alegység bontásában is megoldható. Ilyenkor a szűkített látogatókör tagjai is elegendően vannak a profitábilis működéshez. A pontos tartalmi leírást megtalálja az aloldalak leírásánál.

3 aloldalas bérelhető weboldalkészítés árak: a legritkább esetben fordul csak elő, hogy a hármas bontás a legjobb megoldás. Leírását megtalálja a 3 modulos bontás alatt.

Bérelt website készítés előnyei
  • Web lapkészítés fix költségei
  • Web site készítés 24 óránkénti frissítése
  • Hon-lapkészítés üzemeltetésének lemondhatósága
  • Weboldal készítés naprakész tartalom karbantartása
  • Weblapkészítés naprakész technológiai karbantartása
  • Honlap készítés aktív részvétele a Non-Toxic linkhálózatban

Saját tulajdonú weblap készítés árak konstrukciói

Leírásunk bemutatja, mely tényezők befolyásolják a saját tulajdonú website készítés árakat.

Saját tulajdonú hon-lap készítés árak

A klasszikus értelmezésű weboldalkészítés árazása több különálló tényezőből áll össze. Első körben ismerni kell a rendelkezésre álló anyagok listáját, ilyenek például a weblap szövegek, fényképek, videók. Meglévő ügyfél anyag esetén, csak az összeállítás költségeivel kell számolni, még hiányuk esetén, a teljes anyag elkészülésének költségei terhelhetik az ügyfelet.

Mennyi idő a website készítés?

Web lap készítés időtartama konstrukciónként

Leírásunk bemutatja, mely tényezők befolyásolják a hon-lap készítés idejét.

Bérlésre szánt website készítés időtartama

A bérelhető web lap készítés időben jó pár tényező összességének eredménye..

Milyen aloldalak kérhetőek web lap készítés alatt?

VISSZA Weboldal készítés, másképp mint mások! - 2024 frissítés ÚTMUTATÓBÓL.

Web lap készítés a kezdetektől napjainkig - 2024

weblapkészítés a kezdetektől napjainkig - 2024: 2. illusztráció
Weblapkészítés 2. prezentáció
Szerző: seoweboldalkeszites.hu
Publikálva:
Utoljára módosítva:

A web sitekészítés célja - hon-lapok funkciói

Miért van szükségünk web oldalkészítésre?

Ebben a szakaszban a web sitekészítés szükségletének alap kérdéseit vizsgáljuk és fejtjük ki, ha úgy tetszik a hőskortól napjainkig.

Weblap készítés történelme röviden
  • 1993 - Az első website készítése és megjelenése még mérnöki csoda volt
  • 1995 - A web oldalkészítés az akkori gigavállalatok és szponzorált egyetemeik kiváltsága lett
  • 1997 - A web lap készítés presztízs kérdés lett, de továbbra is csak a kiváltságosok számára volt elérhető
  • 1998 - A világ első számú keresője, a Google megkezdi piacszerzési törekvéseinek első, kezdetleges lépéseit
  • 2000 - A web 2.0 megjelenése magával hozta a dinamikus tartalom kezelés és előállítás lehetőségét, tömegcikké vált
  • 2002 - A B2, a Wordpress elődje elindítja a széleskörben elterjedt blogolást, ai jelentősen felhígítja a világhálót
  • 2003 - megkezdődik egy intenzív minőség amortizáció, a Wordpress néven ismert nyílt forrású keretrendszer terjedésével
  • 2004 - Teret nyernek a szárnyaikat frissen bontogató közösségi médiák, a blogolás első virágkora kiteljesedik
  • 2008 - Az android 1.0 piaci megjelenése felborítja a piac rendjét, megkezdődik a megfizethető okos telefonok kora
  • 2013 - A piacvezető megjelenítők helyzete megváltozik, hivatalosan is az okos telefon vette át a dobogó első helyét
  • 2018 - A Google bejelenti a hivatalos irányt, a web siteak elsődlegesen mobil eszközökre optimalizálás igényét

A teljes szabad web történelme mindösszesen alig 30 évet ölel fel, ami meglepő lehet, hiszen felgyorsult világunk egyik fő mozgató rugója, nélküle elképzelhetetlen lenne sokak munkája, szabadidős tevékenysége, kommunikációja, röviden; az élete. 1993-ban egy brit tudós, név szerint Tim Berners-Lee megtervezte és megvalósította World Wide Web-et, azzal a céllal, hogy a világ egyetemei gyorsan és hatékonyan tudjanak információt cserélni egymásközt.

1998-ban a hon-lapak megnövekedett száma miatt, számos kis projekt, köztük a Google és a Yahoo látta meg a napvilágot, a kiaknázatlan webes kereső piac lehetőségét felismerve.

2000-ben a köznyelvi nevén Internet már akkora népszerűségnek örvend, hogy szinte minden lehetőséget megragadva, a közember tartalomgyártásba kezd, blogolás, hobby újságírás és számos egyéb formában. Ezzel egy időben számos start-up cég borult be, többek között a kezdeti web hígulás következtében.

2002-ben a web felhígulása még intenzívebbé vált, az egyszerűsödő tartalomkezelő rendszerek megjelenésével. Bár először egyszerű hóbortnak látszott, az ennek kiszolgálására épülő újabb és újabb rendszerek megalapozták az internet számos torz evolúciós vonalát.

2003-ban indul útjára a jelenség, ami egészen napjainkig meghatározó tényezővé vált a modern interneten; a WordPress. Bár alapját egy elvitathatatlanul jó koncepció és mérhetetlen jó szándékú fejlesztés adja, helytelen felhasználása és túltolt jelenléte mára közvetlenül felelőse a világháló karbonlábnyomának meghatványozásáért. Bővebben a WordPress alkalmazása résznél.

2004 a közösségi médiák éve. Számos blog növi ki magát közösségi platformmá, valamint jelenlegi piacvezetők is ekkor kezdték pályafutásukat.

2008 volt az internet reformkorának nagy mérföldköve. Az okos telefonok piacán, a túlárazott almás vasak konkurenciájaként felbukkant egy hasonló tudással felvértezett, jelentősen felhasználóbarátabban árazott eszköz a Google égisze alatt, ami a későbbi reszponzív dizájnok megkövetelő úttörője lett.

2013-ban megkerülhetetlenné vált a weboldalak duális kompatibilitása, az internet felhasználók több mint fele már csak mobil eszközén böngészett a világhálón, ezzel az okos telefon lett a piacvezető weblátogató eszköz.

2018 - A Google statisztikái alapján meghozta az internet második reformkorának eljövetelét, megkezdődik a mobil optimalizált weblapak készítése.

2019-ben hivatalosan is kötelező irányelv lett a Mobile First Index, azaz a Google hivatalosan is elsődlegesként kezdte kezelni a mobilokra optimalizált tartalmakat és a webdizájnt.

Miért készültek honlapak régen?

Még az ős időkben a website készítés a high-tech egyetemek sajátja volt, hamar felfedezték a gazdasági hasznát, így a lakossági és vállalati internet elterjedésével, folyamatosan jelentek meg újabb és újabb web oldalok. Elsődlegesen a kereskedelem és szolgáltató ipar profitált a világháló lehetőségeiből, ez a tendencia a mai napig megfigyelhető.

Weblap készítés vs Közösségi Media

Miért érdemes hon-lap készítésben gondolkodni 2024 évében?

Weboldalkészítés mint bizalmi kérdés

Képzeljünk el egy weblapt, ami példának okáért futómű javítással foglalkozik, és fizetett hirdetésként a Google első helyén trónol futómű javítás kifejezésre. Az oldalon fel vannak tüntetve a szolgáltatások, árak, esetleg egy rövid bemutatkozás. Futómű javító céget keresünk, de csak a fizetett listában akad 2-3, rosszabb esetben 5-6. Ez azt jelenti, hogy ha az ügyfél meglátogatta az említett honlapt, optimális esetben célhoz érve vásárol, szolgáltatást vesz igénybe, szaknyelven: Konverzió történik. Igen ám, de az ismert helyzetben, miért éppen ettől az oldaltól várná a megoldást? Fizetett hirdetés, tehát nem a megbízhatósága vagy tartalmi relevanciája miatt van ott, ahol van, (a Google fizetett hirdetések látogatószerzés hatékonyságáról és elfogadottságáról lentebb értekezünk) ezért távozását csak a jól felépített és végigvezető tartalom képes késleltetni, vagy megakadályozni.

Miért van szükség a web sitekészítés alatt a tartalmi struktúra tervezésére?

Ez már mondhatjuk Marketing hatáskör, de valójában a weboldalkészítés alapját is képviseli. A megfelelően felépített tartalmi elemek végigvezetik a látogatót egy adott témán, közben kialakítva a bizalmat, az egyes felmerülő kérdések megválaszolásával.

Miért hatékonyabb a web oldalkészítés mint a Közösségi Media probléma megoldás terén

Ebben a fejezetben a Social Media és a klasszikus hon-lap készítés különbségeit, hasonlóságait, valamint a felhasználók szokásait taglaljuk. Napjainkban a csapból is a Social Media platformokon (facebook, instagram, twitter) való aktív részvételének harsogása folyik. Terjedésük, népszerűségük és online piaci növekedése szinte megkérdőjelezhetetlenül igazolja ezt az álláspontot. SZINTE! A valóságban mint a legtöbb úgynevezett HYPE, fél igazságokra, az elhallgatott részletekre épül. A közösségi platformok használata ugyanis önmagában nem fedi le az internet biztosította teljes felületet, sőt, a helyzet az, hogy a piac egy elég apró, szűk szegmensét képes csak magáénak tudni. Ez elsőre meglepően hangzik, és szintén csak egy féligazság, aminek a másik felének megismeréséhez meg kell érteni az online világ felhasználóinak szokásait, kategorizálni kell őket.

Social Media a probléma megoldásban

2024 évben a különböző platformok kisebb nagyobb szórásban felosztották maguk közt a korosztályokat. A fiatalabb korosztály nagy százalékban a TikTok platformját, még a középkorúak a Youtube felületét vette célba, használják nap mint nap. A facebook szintén a 30+ korú felhasználók gyűjtőhelye lett. De miért érhető tetten ez a tendencia? A legegyszerűbb részleges megfejtés a megszokás. Igen, az idősebb korosztály egyszerűen megszokta, hogy televízió nézés helyett a Youtube kínálatából választ magának szórakozást, véleményét pedig a Facebook lapjain fejti ki. De mi a helyzet akkor, ha olyan problémával szembesül, amire nem talál egyértelmű, vagy elfogadható megoldást?

Általános igazság még napjainkban is, hogy a "Google a barátod". Bár a kijelentés alapját számos aspektusból vitatni lehet, a harminc felettiek, de egyre gyakrabban a fiatalabb korosztályok is, kérdéseikre a mai napig nagy százalékban a Google kereső hálózatában kutatják a megoldást. Ennek oka a szűretlen információk kavalkádjából kikerülésének vágya.

Egy példával szemléltetnénk, mit is jelent ez; A példaszemély szembesül vele, hogy kicsit csálén áll autóján a kerék. Fel is keresi kedvenc autós csoportját a Facebookon, majd felteszi a kérdést: "Mi lehet a probléma?" majd posztol egy állapotot szemléltető képet. Jönnek is a bölcsebbnél bölcsebb válaszok; statisztikai alapon 10-ből 3 ember kapásból a "Hogyan történt?" fel nem tett kérdésre adja meg sajátos stílusában írt válaszát, a téma indítót sértő, gyalázkodó megjegyzések kíséretében okolva az eseményekért. Másik 4 ember azonnal ugrik, műszaki ismeretük hiányát lelkesedéssel pótolva, világrengető ötletekkel állnak elő, amik sem a probléma forrását, sem a megoldást nem tartalmazzák igazán. 2 felhasználó kapva az alkalmon "hiénázásba" kezd, vagyis a "majd én megoldom, írjál privátot" vagy a "van egy haverom, ő nagyon pró, írjál rá" megoldásokkal próbálják saját, vagy baráti körük előnyére fordítani a helyzetet, és mindösszesen egy ember lesz, aki megadja a megfelelő irányt a felderítésben: "Keress egy futóművest, vidd el, és kiderül, mi a baja, mi történt és mi a megoldás. A példa 10 válaszra kivetített arányt próbál szemléltetni, de a legtöbb esetben egy ilyen kérdésre 50-100 között is előfordul hogy "megfejtés" érkezik. Ez pedig 90% úgynevezett zajt jelent, ami lássuk be nem épp a legjobb arány.

Honlapkészítés a probléma megoldásban

Az iménti példa szemléltette, hogy mi az arány a Social Media platformokon. De mi lehet az arány a Google keresőben? Ennek megértéséhez kicsit szükséges mélyebbre merülni a legnagyobb weboldal szűrő működésében. Még a közösségi médiák használatában, a felhasználók versengenek hozzászólásaikkal a figyelemért, a Google keresőjében a weblapkészítés eredményei küzdenek meg egymással a minél magasabb helyezésért. Bár a 90-es évek derekán, sőt, még a 2000-es évek elején is, joggal volt kritizálható a kereséseltérítésekért, napjainkban ennek már nyomát is alig lehet fellelni. Itt tetten érhető igazán az algoritmusok fejlődése, hiszen nem csak a fals keresések kiszűrését végzi rendkívül hatékonyan, hanem a tartalmi elemzésre is kimondottan nagy hangsúlyt fektet.

Mit jelent ez? A Google kereső tartalmi rangsorolása az alapján történik, mennyire fedi le az adott keresés célját, vagy ha úgy tetszik, mennyire hatékony a válasz a feltett kérdésre. Szabadjon megjegyezni, ezt az elmúlt években páratlanul hatékonyan végzi, és ami azt illeti, egyre jobban és gyorsabban. Összevetve a Közösségi média válaszadási működésével, fordított arányosság figyelhető meg. Még a Facebook példában bemutatott 1-9 arány a domináns, a Google keresője 9-1 értéket mutat, vagyis 10 találatból alig egy, ami valamilyen szinten irrelevánsként tudott az adott körben rangsorolódni.

De miért ilyen hatékony? Ennek a megválaszolása egy úgynevezett öngerjesztő spirálban lelhető fel. A Google irányelvei ismertek, a keresőoptimalizálás, oldalsebesség, tiltott tartalmak kerülése stb., a honlap készítés iparága elkezdett alkalmazkodni ezekhez az elvárásokhoz. Ahogy a websitekészítés eredménye egyre jobban kiszolgálta a Google rendszerében keresőket, az algoritmusok egyre szigorúbbak lettek, hiszen egyre jobb versenyzőket kellett rangsorolni. A szigorodó feltételek újabb és újabb fejlődési ciklusokat vártak el a web oldal készítés kivitelezőitől, ami még tovább szigorította a szabályokat. Ez az, amivel a Social Media soha nem fog tudni versenyezni, hiszen web lapkészítésre számtalan professzionális szakember áll rendelkezésre, de a "Hivatásos komment írogató, tartalmi összeállító és elemző" szakma megjelenése és elterjedése nem várható ebben az évezredben(Még AI szinten sem, gondoljunk a ChatGPT bölcsességeire.

Honlapkészítés és Közösségi Media egymásra gyakorolt hatása

Az előző összehasonlításban levezettük, hogy egy konkrét probléma esetén, a honlapkészítés mérhetően jobb megoldásokat biztosít, mint a Social Media megjelenések. Akkor kijelenthető, hogy csak és kizárólag a website készítésben van a jövő? Dehogy! Következő összehasonlításunk azt bizonyítja, hogy a megfelelő arányok betartásával, hogyan aknázható ki hatékonyan az összes lehetőség. Ahhoz, hogy teljes képet kapjunk a web oldalkészítés és a közösségi média együttműködéséről, meg kell értenünk, melyik platformon mit és hogyan lehet jól felhasználni.

Web sitekészítés hatása a Social Media platformokra

Egy jól végzett website készítés után, oldalunk vélhetően a Google első pár találata közt fog elhelyezkedni. Ez nem csak azért fontos, mert az adott kulcsszavakra keresés kapcsán, vélhetően látogatókra tehetünk szert (minden web oldalkészítés legfőbb célja a látogatók szerzése), hanem azért is, mert Brand-ünk, márkánk, nevünk népszerűsítésére, ismerté tételére is kiváló lehetőséget biztosít, lehetőséget ad marketing eszközök optimális használatára. A web lapak látogató sokszor maguk sem tudják, mi alapján döntik el, melyik web site szolgáltatásait vagy termékeit kívánják igénybe venni, ugyanakkor ez nem csak hogy mérhető, hanem vezethető folyamat is egyaránt. A bizalmi faktor növelésére az egyik legjobb módszer az értékesítő és a vásárló azonosságának bemutatása. Erre kifogástalan eszközként alkalmazható szinte minden közösségi média platform. (A Social Media felületek felhasználási területeit a központimarketing.hu oldalon részletesen kifejtjük)

A jól elhelyezett közösségi média hivatkozások alkalmazása képes meghatványozni a bizalmi faktort, így növelve a sikeres üzletkötések számát, ezért kiemelt fontosságú a hon-lap készítés folyamatában a megfelelő közösségi média hivatkozások használatának lehetőségét megteremteni. Példának okáért, egy adott tartalmi részhez becsatolt Youtube videó nem csak érthetőbbé teszi a weboldal tartalmát, de a nézettség növekedésével mind a Brand-re, mind az offsite seo (oldalon kívüli keresőoptimalizálás) pozitív hatással van. Ugyan ez igaz a Blogok és Instagram, a szoftverfejlesztéssel foglalkozó weblapok és a Reditt vagy a Github kapcsolatára is.

Social Media platformok hatása weboldalkészítés eredményére

A jól összeszinkronizált közösségi média és a website együttese két irányban is képes ugyanazt a hatást elérni. Lényegében ahogy a web oldalra belinkelt vagy beágyazott külső tartalom, úgy a Social Media platformokról érkező forgalom is növeli az ismertséget. Egy Youtubon magas nézettségű videó ugyanúgy érdeklődést kelt az emberekben, mint egy jól megírt, esetleg képekkel szemléltetett bejegyzés az idővonalon. A külső hálózatokból érkező hivatkozások az offsite seo szerves részét képezik, ezért mindig érdemes kiaknázni a benne rejlő lehetőséget, akkor is, ha ez nem közvetlen feladata a web lap készítésnek. Emellett, egy web site számára minden bejövő forgalom, ami hasznot hozhat, az csak előnyt jelenthet.

Website készítés célzása célközönség szerint

Web oldalkészítés ügyféltípusok

A web lap készítés végeredménye minden célközönség számára készül, azonban nem árt tudni, az adott területen a leendő ügyfelek mi alapján fognak választani?

Web oldalkészítés "Zsugori" ügyfelek kiszolgálásra

Lesz aki árak alapján dönt; az árérzékenység tettenérhető a világ minden pontján, minden piaci szegmensben, így a hon-lapkészítés területén is. Az árérzékeny ügyfelek nagyon kis százalékát lehet megfogni, viselkedésükre hatást gyakorolni. Ők azok, akik egy kattintással vannak a weboldalon, egy klikkel az árak oldalon, egy görgetéssel az árlistánál, jegyzetelnek, ha esetleg nem találnak konkrét információt, egy sablon levéllel árajánlatot kérnek, majd kilépnek. Ezeket az ügyfeleket kimondottan nehéz maradásra bírni, hiszen természetükből adódóan keresik a legolcsóbb megoldásokat. Az egyetlen mód a feltartóztatásukra, ha az oldalon többször is figyelmükbe ajánlják a különbséget az olcsó és a minőségi megoldások közt. Ez azonban számos más ügyfélcsoport számára kellemetlen, sőt taszító lehet a szájbarágóssága miatt, ezért a tapasztalt weblap készítéssel foglalkozó tervezők kerülik az ebben a kategóriában kiszolgálandó ügyfelek megtartási szándékát. Külön kiemelendő, hogy miattuk célszerű a konkrét árak feltüntetése, mert ha túl sok időt töltenek egy honlapon, sikertelen időtöltésből származó haragjukat esetleg negatív értékelésekkel kompenzálják, ami minden elkészített website egyik legrosszabb atrocitása.

Web sitekészítés "Lusta" ügyfelek kiszolgálásra

Lesz aki lustaság alapján választ; a legközelebbi helyet célozza meg, az se baj, ha házhoz jönnek, a lényeg, hogy a legkevesebb befektetett energiával oldódjon meg a probléma. Az ő kiszolgálásuk teljes mértékben helyhez kötött, ezért a számukra készített web lapak vagy nagyon komfortos szolgáltatásokat kell hogy kínáljanak, vagy egyszerűen a közelükben kell elérhetőnek lenniük. Ennek optimalizálása már web site készítői feladat a javából. Ilyenkor a szolgáltatási területek teljes lefedését kell végrehajtani keresőoptimalizálás szempontjából. Egyszerűnek hangzik? Ismét egy példával élnénk; Tételezzük fel, hogy a fentebb emlegetett futómű javító cég, rendelkezik egy mobil javító állomással. DE, tegyük fel hogy rendelkezik! Ez a cég Budapesten székel, de teljes Pest Vármegyét szeretné lefedni. Ez azt jelenti, hogy normál esetben a két fő helyi kulcsszó a Budapest és a Pest Vármegye, igaz? Nem hát! Ismérve a lusta ügyfélnek, hogy nem csak igénybe venni lusta a szolgáltatást, hanem megkeresni is az. Ez azonban azzal jár, hogy a hon-lap készítés folyamatában, az ÖSSZES Pest Vármegyei települést be kell venni a keresőoptimalizálás munkálataiba. Nem lehetetlen, de a piackutatás alkalmával érdemes átgondolni, megéri-e ennyit vesződni a "Lusta ügyfelekért"?

Weboldalkészítés "Gyorsolvasó" ügyfelek kiszolgálásra

A website készítés nagy kihívásai közé tartozik a "gyors olvasható" tartalom előállítása, még inkább kiemelése is. Mit jelent ez? Az olvasásnak számos formája létezik, amit különböző platformokon, hírportálokon, vagy éppen web oldalokon alkalmazunk, akár időtöltésről akár tájékozódásról van szó. Ez a sokszínűsége az olvasásnak hasznos és káros egyaránt, főleg, ha az ember tartalom előállításán, web lapkészítésén dolgozik. A megfelelő tartalom kiemelésnek kiemelt fontossága abban rejlik, hogy még hiányában a gyorsolvasó ügyfél tudat alatt válogat abban, mit emel ki magának és mit nem, megléte mellett ez a folyamat kontrollálható. Az irányított gyorsolvasás következtében pontosan annyi, illetve azok az információk jutnak át a "rostán", ami ahhoz kell, hogy a web site készítésénél lefektetett elvárások teljesüljenek.

Honlapkészítés "Mindent olvasó" ügyfelek kiszolgálásra

A gyorsolvasást végző személyek teljes ellentéte, a "Mindent olvasó" Ügyfél. Fejében összpontosul az a hatalmas információ mennyiség, amit egy weblapkészítésekor mind webre vetünk, ott tudássá formálódva bármikor hadra foghatóvá válik. Ez egyfelől roppant hasznos, ha az adatok összegyűjtésnél a teljes és meghamisítatlan valóságot vettük alapul, ugyanakkor kimondottan káros, ha valótlansággal töltjük fel lapjainkat. Mit jelent ez pontosan? Ismét a futóműves példánál maradva, ha a honlapon leírják, kizárólag a legnemesebb Metaboo szerszámokkal dolgoznak, ezzel garantálva a minőséget és a gyors teljesítményt, majd a műhelyet meglátogatva csupa eldobható játékszerszám van szanaszét, a Mindent olvasó ügyfél memória bekapcsol, és megjelenik a számonkérés, ami kínos pillanatok okozója lehet. Ezt elkerülvén, website készítés közben csak valóságnak megfelelő és releváns tartalmakat szabad közzétenni, megtűzdelve a személyes kompetenciákkal, szokásokkal, sajátosságokkal, amit a valóság ihletett, ezért a személyzet bármely tagjával egyeztetve ugyanazt a visszajelzést kapva, a Mindent olvasó ügyfél elégedett lesz, hisz teljes egyezést talált az olvasottak és az életszerű működés között.

VISSZA Weboldal készítés a kezdetektől napjainkig - 2024 ÚTMUTATÓBÓL.
Content for class "LEBEGO_CONTAINER" Goes Here